vineri, 22 ianuarie 2010

leapșa muzicală...


Cum nu prea sunt pe planetă zilele astea, m-am hotărît să mai scot o leapșa de la naftalină. Eu o am de la Pikchiu.
Care mai vrea, să ia cu pîine, cum s-ar spune...
Revin cu tristețile mele de provincială umpic :) mai încolo. Enjoy leapșa...

1.Esti barbat sau femeie?
Man, I feel like a woman!

2.Descrie-te
Live Wire :D.

3.Cum se simt oamenii in preajma ta?
You know I’ll be there for youuuuuuuuuuu!

4.Cum ti-ai descrie relatia anterioara?
Aiaiaiai, mon Dieu!

5.Dar pe cea actuala?
Te iubesc, dar nu-mi dau seama. :)

6.Unde ai vrea sa te afli acum?
In your wildest dreams ;)

7.Ce parere ai despre iubire?
Love you till the end, see you at the bottom :D

8.Cum e viata ta?
Un cîmp auriu, două cîmpuri aurii. This is the life.

9.Ce ai cere daca ai putea sa-ti pui o singura dorinta?
Timpul vieții ni-i scurt, hai să-l facem curat...

10.Spune ceva inteligent.
Why worry? Let it be...

Niciun comentariu: