miercuri, 6 februarie 2013

05.02.2013

(fragmente din azi)

Ziua asta a venit cu raze molcome și aurii. Din păcate, eu m-am trezit agitată și cam vineție în jurul ochilor.

Moving on.

Urăsc oamenii care se opresc pe scările rulante pe partea stângă. Nu știu de ce, dar mă apucă furnicături prin tot corpul și simt că mă transform în Hulk atunci când cineva se oprește în fața mea și baricadează drumul. La coborâre. Fără niciun motiv.

Am descoperit un sărut de la Wiggles pe brațul drept. Wiggles este păianjenul pe care l-am văzut în colțul camerei și care este de negăsit de atunci. Nu știu de ce, dar reprezint o atracție (cu adevărat fatală) pentru orice colcăie, se târăște sau are mai mult de 4 picioare. DE CE? DE CE EU??

Iubesc zilele care miros a soare și-a ceai de iasomie. Azi a mirosit a salam italienesc cu usturoi. Bleah.

Meeting două (DHOUĂ??) ore. Încep să înțeleg de ce oamenii ar citi "Managing your frustration". Eu n-aș citi niciodată asta. Dacă mă simt frustrată, pur și simplu mănânc o prăjitură în plus și-mi trece. Oricum capul meu nu prea iese din nori, dar și când norii sunt de furtună, tot găsesc un mod total convențional copilăresc să ignor dilemele sau să le rezolv și să le trasez un văzut mic în frunte.

Cafea cu D. Dear Today, you're really starting to grow on me. Căutăm aceeași baie în același mall fix de 3 ori în 2 ore. Bine că am uitat să cer cafea decafeinizată.

(pauză de ceai)

Îmi place că atunci când e frig afară you feel so cozy and nice in your PJs after a warm bath. E primul lucru pe care îl fac atunci când ajung acasă. crrrrrr.

Un lucru pe care nu-l știu mulți despre mine este că am făcut balet și gimnastică. Shut up, era la modă atunci. Toți decrețeii au visat măcar o dată să fie Nadia Comăneci. Sau, pe principiu "las-o bă că merge-așa", fie și copchilu', dacă eu a trebuit să mă fac inginer*slash*laborant*slash*operator chimist. Știu, pe vremea aia munca era muncă, nu job. Denumirile care apăreau pe cărțile lor de muncă (cred că le zicea livret or something) erau mult mai sincere decât "Global Account Manager" sau "Customer Service Representative" sau "Customer Sales Support Manager". Give me a break.

Wouldn't it be nice if I was able to find Wiggles before I went to sleep?

Niciun comentariu: