vineri, 25 aprilie 2014

femei, femei

ascult Patrick Swayze (da, știu cât de cheesy e) și mă gândesc la femei.
la mama, că mi-e dor de ea cum nu mi-a fost niciodată de cineva în viață.
la prietena mea cea mai bună. îi cam simt lipsa. sper să vadă postul ăsta și s-o râcâie gastrita să mă bage în seamă.
la sora mea, care a ieșit până la magazin cu L. acum 5 minute și sper să nu se întoarcă așa de repede. sunt prea posacă să nu vreau pace și liniște.
la viitoarea mămică, draga mea C.
la K., cum oscilează între fetița răsfățată și omul cu mintea bătătorită și curată.
și mă mai gândesc la ea, cealaltă femeie. cât de nașpa se simte. cât de speriată e. se joacă de-a v-ați ascunselea de teamă să nu încalce regulile.
mă gândesc la ea și cât de bine po cunosc.
și acum au venit cei doi, M. și L. și se zgâiesc la display, comentând de pe margine în timp ce mă străduiesc să închid.
*puff* o pernă
"nu te mai uita!"

Niciun comentariu: