marți, 7 decembrie 2010

merci beaucoup

toată lumea a fost azi atât de drăguță cu mine. de la nenea taximetristu' care mi-a pus colinde tot drumul până acasă, la mașina danei, care mi-a spălat rufele negre, la dana, care, deși frântă de oboseală, a mers cu mine la plimbare, să admirăm luminițele. chiar și nenea de la bancomat a fost destul de drăguț să îmi cedeze locul lui la rând...
azi cineva mi-a demonstrat că putem avea simțul datoriei, ca putem fi responsabili, că ne putem sacrifica pentru cei dragi.
oamenii au zâmbit la metrou și pe străzile înghețate. nu mai zic că de dimineață era să sar în sus de bucurie că am ajuns devreme la muncă, deși m-am trezit târziu, după doar 3 ore de somn. zâmbetele, dimineața, sunt mai energizante decât somnul, decât cafeaua sau ceaiul negru. iar eu am un motiv să zâmbesc mâine dimineață și să fiu la fel de amețită ca de obicei. am un motiv să scriu din nou în culori, să le gust, să le desenez în suflet, să mă joc cu ele în sufletele altora și să pictez pe chipuri zâmbete dragi, zâmbete calde, zâmbetele mele.
merci beaucoup.
am amânat mica împodobeală pentru 24 decembrie. mă duc la bunici :)

Niciun comentariu: