vineri, 17 decembrie 2010

postare cu bătăi... de cap

la rugămintea colegului meu V., aduc la cunoștința dvs. următoarele:
- când eram mică, mă băteam cu sorămea. până ne învinețeam;
- vărul meu A. mă învinețea cel mai tare. acum e campion mondial și european la box;
- luam caftoiu' cel mai mare, fiind cea mai mare dintre frați/verișori. mi-amintesc că dacă venea tata și ne dădea câte una, în drum spre ieșire își amintea el ceva numai de el știut, se întorcea și-mi mai aplica mie una. se presupune că ar fi trebuit să înțeleg mai ușor așa;
- în generală am fost confundată și-am luat iar bătaie. aparent căutau pe una mică, neagră și cu părul lung. și m-au nimerit pe mine;
- ei acum vine partea 'a frumoasă: într-a unșpea l-am bătut pe unul de se lua mereu de mine. mă rog, mai mult i-am murdărit pantalonii, dar still counts;
- singura oară când mi-a fost teamă de bătaie a fost când s-a supărat bunicul pe mine și a luat cureaua din cui. nu m-a bătut, că a zis că poate înțeleg de vorbă bună și mă cumințesc. apoi am să cresc mare, am să termin școala și-am să merg la facultate. și-a avut dreptate.
să mai zică vreunul că sunt emo și n-am postări cu bătăi!

Niciun comentariu: