joi, 3 martie 2011

coffee to wake the dead...

and keep the living up till 3 a.m.
- tărtăcuț' doare;
- lăbuț stâng inferior vânăt;
- voce enervantă rulează în background, ajungând la aceeași eroare;
- algoritmul se repetă până la aceeași declarație IF {condiție};
- câteva bucle FOR și WHILE îmi bat în vânt, amețindu-mi variabilele și codurile, dându-mi peste cap sintaxa și puțina luciditate de care mă agățasem;
- mi-e groază de adevărul condiției, de orice adevăr care m-ar putea obliga să execut, să duc la sfârșit, să îndeplinesc ceea ce de mult mă bântuie;
- repeat, repeat, repeat;
- run, run, run;
- I'm such a drama queen;
- dacă reușesc să ies din ceață promit să fiu cuminte;
- mi se lipesc ochii de somn, dar refuz să pun capul pe pernă "îngândurită".
just to prove just how much of a drama queen I am:

photo source: weheartit

2 comentarii:

Mih spunea...

foloseste sleep(600) :P
mai da un kill(process) si mai apeleaza un curcubeu.shine()

de la mine pentru tine:
mih.hug(suflet_curcubeu);
suflet_curcubeu=smile; ?:D

Un copil cuminte spunea...

run hug.exe >:D<