miercuri, 27 noiembrie 2013

25 de lucruri despre mine (listă veche și începută prin vară)

Am descoperit această listă cu lucruri despre mine.
Ca o adevărată egocentrică ce sunt, validez lista și v-o pasez la analizat. To be continued, dacă am chef.
1. Îmi place să spăl vase.
2. Îmi place să cânt atunci când spăl vase.
3. Îmi plac înghețata și morcovii. Mă tot întreb când o să apară înghețata de morcovi.
4. Sunt berbec.
5. Beau doar bere neagră. Silva Neagră.
6. M-am îmbătat de 2 ori în viață și tot am putut calcula determinanți de matrici.
7. Cât am fost mică, mi s-a părut că sunt ciudată pentru că îmi plăceau pisicile. Credeam că am să îmbătrânesc pe loc dacă am să recunosc asta cu voce tare. Și îmi era o teamă groaznică de câini.
8. Până acum 4 ani, nu purtam fustă. 
9. Într-o zi minunată de vară, mi-am izgonit toți pantalonii de acasă.
10. Acum am doar o pereche de blugi pe care îi port rar spre niciodată.
11. Tot în aceeași perioadă am decis că fără make-up nu o să-mi mai arăt mutrișoara în mulțime. Încă mă țin de cuvânt. 
12. Nu folosesc fond de ten decât dacă îl amestec cu 3 pătrimi cremă hidratantă. Ca la Dove, numai că pe bune :)
13. Nu foloseam ruj până acum jumătate de an. Sau dacă o făceam aveam senzația că semăn cu Bozo the Clown.
14. Mi-ar plăcea să învăț să conduc o barcă.
15. Nu mă gândesc să conduc mașină.
16. Nu merg pe bicicletă. Am căzut în cap când eram mică și de aici o grămadă de necazuri.
17. Am senzația că dacă aș învăța să conduc, aș ajunge să am ochi de bufniță. 
18. Iau decizii foarte. Foarte greu sau foarte ușor.
19. Am luat o amendă RATB pentru că mi-a expirat abonamentul exact în ziua în care plecam din București.
20. Am luat amenda RATB în ziua primului meu salariu.
21. Scrisul meu de mână seamănă atât de bine cu al prietenei mele din liceu, încât puteam copia foarte ușor. Eu făceam problemele, iar ea copia teoria.
22. Nu-mi place să stau acasă mai mult de o săptămână. 
23. Beau foarte multă apă.
24. Nu beau suc decât dacă sunt într-o situație specială. 
25. Nu sunt bună la ținut minte chestii în general, așa că mereu țin 2 agende după mine, cu 20 de nuanțe de post-it-uri, cu 10 alarme pentru taskuri importante.
Cam atât pentru moment.
Să fiți cuminți!

Niciun comentariu: