miercuri, 4 iunie 2014

ABOMINABIL! INCREDIBIL! CAZ ȘOCANT!

După un sfert de secol și ceva de existență liniștită și elegantă, abandonată de mamă, tată și soră, părăsită de prieteni și cunoștințe și asuprită de mâna crudă a sorții, sunt silită de circumstanțe să îmi încălzesc apă la oale și fierbătorul electric pentru a mă spăla. LA LIGHEAN!

Cu durere în inimă și lacrimi în ochi, stau și mă gândesc, fumând ultima țigare din pachet și făcându-mi planul pentru ultimul cremvuști din frigider, CÂND, DOAMNE, AM AJUNS AICI? Așa o fi, Doamne, și pe lumea ailaltă??? Cum s-a întâmplat, că doar frumușică sunt, curată (doar mă spăl LA LIGHEAN), master la școli înalte, mai și gătesc, mai dau și cu aspiratoru', mai fac și-un stand-up ocazional, nițică bătaie știu, unde mai pui că am și-o pilă la Poliția din București, sector 2?

Aflată în această nenorocită situație, apelez la mila și înțelegerea dumneavoastră să mă ajutați cu orice donație materială sau în bani, pentru a-mi achiziționa un jacuzzi (cu sau fără bule, dacă e mai ieftin), pe care să-l pun pe bloc și să-l umplu cu apă de ploaie (și-așa plouă ca pula, adică plouă cu bani botswanezi) pe care apoi s-o încălzesc la soare (-le mamii). Sau măcar o copaie de-aia de plastic din piață, numa-numa îmi dezmorțesc și eu ciolanele cele bătrâne și bătătorite.

Vă mulțumesc din suflet și Doamne-ajută!

Niciun comentariu: