joi, 3 iunie 2010

cel mai frumos sărut


Asculta mai multe audio Muzica

ai vânătăi pe genunchi
îi zic, oftând din rărunchi
și țigarea ți s-a stins
sau o fi fost din-adins
n-o mai aprinde-acum
nu mai face-aici fum
suntem la spital, tâmpito
nu mă mai privi așa
într-o doară
mai bine dă-mi niște supă strecurată
și spune-mi de țeava înfundată
de acasă
nu plânge, n-am murit
știi doar că sunt tâmpit
cum ies de aici îmi iau alt motor
vreau pe străzi din nou să zbor
nu plânge, ce dacă sunt desfigurat acum
doar că mi-e rău de la fum
taci, proasto, și-ascultă
nu mai plânge ca o tută
într-o săptămână ies de-aici, chiar și-n scaun cu rotile
n-am nevoie de injecții, perfuzii sau pastile
vreau tărie să suport surorile
blonde și amabile
care nu-mi găsesc vena
ea stinse țigarea de tot
și-mi dădu un strop de antidot:
luă o mușcătură din cheeseburger
într-un mod total nealimentar
mestecă ușor, pe-ndelete
cu-o bizară blândețe
și mi-o duse la gură, zâmbind
nimeni, niciodată
nicio altă fată
doar mama a putut atât de bine
să facă așa ceva pentru mine.

Niciun comentariu: