vineri, 19 iulie 2013

Topul cântărețelor mele preferate

Azi, după întârzierea de zi cu zi, am descoperit într-un colț al biroului de la serviciu topul cântărețelor mele preferate. Iată și "clasamentul", la care am stat și-am "rumegat" cu D. vreo 2-3 pauze de masă.

1. Edith Piaf
2. Etta James
3. Ella Fitzgerald
4. Aretha Franklin
5. Whitney Houston
6. Kelly Clarkson
7. Beyonce Knowles
8. Amy Lee
9. Jennifer Hudson
11. Loreena McKennit
12. Janis Joplin
13. Big Mama Throton
14. Sade
15. Nina Simone

Edith este pe primul loc pentru duioșia cu care ne încântă, pentru delicatețea sufletului și cântecului. Etta este o minunată povestitoare care ne unge sufletul cu blues curat și crud.
Ella este uneori nepământeană, așa plin de bogății îi este glasul. Aretha are o energie proaspătă care se îmbină în mod uimitor și plăcut cu tandrețea pe care o emană cântecele ei. Whitney avea o tehnică impecabilă.
Kelly mi-a plăcut mereu pentru că nu și-a drămuit niciodată glasul pe scenă.
Beyonce cântă multe prostii, dar câteva click-uri prin locuri mai muzicale mi-au schimbat complet părerea despre ce poate din punct de vedere tehnic. Ca să nu mai spun că s-a născut pentru scenă.
Amy Lee este forța unui pumn care strânge o floare fără să îi aducă vreo vătămare.
Jennifer Hudson a primit de la natură ceea ce mulți obțin în ani de muncă. Și are plămâni.
Loreena este și ea prezentă pentru dulceața și calmul pe care mi le inspiră.
Janis are vocea aceea guturală care se mulează cel mai bine pe rock.
Big Mama Thorton este originalitate asortată cu naturalețea aceea crudă, neprelucrată. Aproape necioplită naturalețea ei. Sade este toată satin și mătase.Iar Nina Simone este o interpretă perfectă.
Ordinea nu este foarte importantă și sunt aproape sigură că am uitat câteva alte fete la fel de minunate, cum ar fi Amy Winehouse sau Tarja Turunen.

În altă ordine de idei, îmi iubesc șefa. Are șosete cu Lisa Simpson și este genul de persoană care se trezește cu zâmbetul pe buze. Și are un zâmbet lipicios și molipsitor.


2 comentarii:

Mih spunea...

nu mai esti curcubeu? te-ai facut cuminte? :D


[cu minte erai deja]

Un copil cuminte spunea...

crescusem și-mi ieșisem din curcubeu.
sper să mă placi și așa :P

missed you.
Alexa