miercuri, 11 decembrie 2013

vine Crăciunul!

vine Crăciunul și colindele îmi cântă la fereastră, în căști și prin cap. am agățat beteală prin brad, prin păr și prin oameni. mi se strânge inima când mă gândesc că e primul Crăciun fără mama, dar am așa de multe lucruri pentru care să zâmbesc că nu pot lăsa singura notă falsă să-mi strice toată melodia.
în fiecare an, perioada aceasta îmi dă o energie pozitivă naturală și autentică, pe care o folosesc la maxim. mă simt ca un foc de artificii. îmi place să alerg după cadouri, să fac ceva cu mâinile mele pentru cei dragi, indiferent că e vorba de prăjituri, decorații sau pur și simplu un ceai. căldura oricărui gest mă învăluie în veselie, parcă aș fi mâncat 3 cutii de bomboane cu ciocolată.

în fiecare an, parcă plutesc printre mii de motive să zâmbesc. că e o plimbare prin frig și ger cu sora mea, în care împrăștiem voie bună, bomboane, îmbrățișări și zâmbete trecătorilor, că e un colind descoperit de curând, sau ceștile cu reni și fulgi de zăpadă, volumele Harry Potter pe care le citesc în fiecare an în această perioadă, reprezentând propriul meu cadou și cel mai bun dintre toate, că sunt momentele pline de culoare din jurul bradului și privirile furișe pe geam să vezi dacă ninge, gândurile bune îndreptate către cei mai puțin fericiți, parfumul de portocale și scorțișoară care plutește în căldura aproape moleșitoare a camerei mele, sau vechiul și clasicul playlist de colinde cu Sinatra și Celtic Woman, iubesc perioada aceasta.

promit să fiu cuminte și să împroșc cu voie bună orice Grinch care îmi iese în cale.

playlist de Crăciun, cu mere coapte, nuci și scorțișoară, gata scos din cuptor: http://www.youtube.com/playlist?list=PLhcnHz5xhl2qULO56RWpbm5ZU15IBuwqN
a se servi cu vin fiert și biscuiți :)

Niciun comentariu: