luni, 15 martie 2010

comme d’habitude,


Asculta mai multe audio Muzica

nu pot să dorm. partea proastă e că alarma nu mai funcționează.
și papi e o dulce. s-a oferit să-mi strice somnul de cățel cu burta-n sus, doar-doar îi voi aduce cumva un strop de entuziasm pentru ziua asta amară de luni care m-a prins cu ochii cît cepele, pironiți pe pereți de la atîta numărat de oi imaginare. roiniță, tei, trei frați pătați, passiflora, sunătoare, coada calului, soc... toate plantele medicinale din lume cu efect de relaxare se află frumos etajate în dulăpiorul pe care acum 3 nopți mă chinuiam să-l mut în celălalt colț al camerei. adică, dacă tot nu mă fac să dorm, măcar estetic să mă mulțumească.
am pus mîna pe o carte și sper să dau log off în cele 10 minute cîte mi-au mai rămas din numărătoarea inversă. zice aici pe cutie că în 30 de minute își fac treaba pastilele cu passiflora de la plafar. ei, aș... mă mulțumesc dacă adorm chiar și într-o oră... n-am eu șanse să trag pe dreapta și să-mi primesc pașaport către Țara Lui Somn Liniștit... one mississippi, two mississippi, three mississs...

2 comentarii:

Mih spunea...

incearca sa mai lasi din griji la usa, ca sa poti avea macar cateva ore de somn.

Negociaza cu Mos Ene. Nu vrea el ceaiurile alea in schimb la niste praf magic?:P

Un copil cuminte spunea...

cum ar zice un prieten, nu renunț la "iarbă" pentru "prafuri" :)
una peste alta, cred că ai dreptate în ceea ce privește grijile...
ok, bedtime!