vineri, 26 martie 2010

Noapte bună

E noapte și frigiderul huruie
cred că moare
Paharul tău e murdar și n-am chef să-l spăl...
e răcoare
și tu ai adormit
visezi oare?
închid fereastra și mă-ntind
dar n-am stare.
Și te privesc cum dormi,
înger decăzut
și-aș vrea chipul senin
să-l sărut
dar e noapte și frigiderul huruie...
sunt pierdut
căci huruitul lui hectic
de rebut
m-a trezit... și-acum stau
în pat, ciufut
căci mi-am amintit
c-ai plecat
și-ai uitat
suc acidulat
în paharul nespălat...

Iar am scris ca un ciclop. adică având un ochi deschis și unul închis de somn și-oboseală. nu știu de ce am simțit nevoia să scriu ceva, poate pentru că sunt liniștită și mă simt... împăcată cu cei din jur, cu gândurile și emoțiile mele.
Mi-e somn. miesomnmiesomnmiesomn.
Mâine, proiect urbanism.
Mâine, ceai cu Cristina.
Mâine, work.
Mâine, Evarză... mâine. pardon, azi.

Niciun comentariu: