duminică, 30 mai 2010

acum poți să citești


Asculta mai multe audio Muzica
se va spăla pe dinți
își va căuta hainele prin șifonier
se va întreba ce să poarte
va arunca cu ele peste tot
dezgropând
îngropând
amintiri
ăsta e tricoul pe care l-am purtat
în noaptea aia când ploua
și tu mi-ai adus fervex și înghețată
uite pata care nici acum nu a ieșit
eșarfa asta ar trebui s-o rup
e de la tine
se va machia
apoi
își va face unghiile
se va mânji
le va șterge
se va îmbrăca
va ieși pe ușă
se va întoarce
am uitat gunoiul
abonamentele!
va merge cu metroul
la concert
va sta în primul rând
va asculta, pierdută în acorduri de chitară
melodie după melodie
inima îi va pulsa odată cu corzile ciupite în ritmul lent
se va întreba dacă
rimelul e rezistent
la apă
dacă
cel care o privește
insistent
e cel pe care
îl iubește
va fi tare
și va strânge din dinți
buzele îi sângerează
își iese din minți
lacrimile-i desenează
chipul istovit și trist
se va ridica
va suna un taximetrist
blestemând statica
acelor 7-8-9 minute
acasă
liniștea camerei întunecate
ce-o apasă
va umple eterul de aceeași melodie
pusă pe repeat
se va întreba dacă va fi să fie
un sfârșit
se va oțeli
va arunca pantofii
va bea un ceai
se va cățăra pe geam
va asculta ploaia
și va privi stelele printre crengile
copacilor încovoiați și bătrâni
va zâmbi amar
căci te va vedea pe trepte
plouat și preocupat
va lua pelerina
te va săruta în ploaie
și te va ține în brațe
în timp ce adormi
te vei trezi
și ea nu va mai fi
un bilet pe masă
"am plecat de-acasă
lasă cheia la portăreasă
mi-era dor de banca noastră"
și-o vei găsi în parc citind
o vei găsi scriind
zâmbind
ce-ai scris acolo? ce de rânduri...
o să te bucuri
dar acum
lasă,
acasă...

12 comentarii:

Valkyritza spunea...

f tare pisi....

Mih spunea...

"Oh my darling, you were wonderful tonight."
.....

[...]

Un copil cuminte spunea...

@Valkyritza, merci pisi... nici cu tine nu mi-e rușine :P
@Mih, "Oh my darling, oh my darling Clementie" :)
sau nu era așa? :D

Cati :) spunea...

As putea face un mini filmulet dupa povestioara ta.... e tactial, vizuala, parca poti auzi si simti :D!

Jos palaria, sweety!

Un copil cuminte spunea...

să sperăm că ne vom apuca și de actorie, mândro :)

jos bocancii!
app, mi-am găsit paiete pentru rucsac și cred că dacă mă străduiesc îți fac și ție măcar o floricică să pui atârnată la el :))

Cati :) spunea...

Oooooh , da! Dar imi faci un buchet, de toate culorile si toate marimile, ca imi pot agata rucsacul de el !
Ca nu ma duc la munte sa imi arat rucsacul, ma duc sa plantez flori paietate! Si nah, tre sa am :))


Draga, am gasit un cufar niste beteala si snur de dantela ... te fac cu un banji jamping ? :D Shinny style :))

Mih spunea...

Eu stiu cum o chema pe aceea darling :))

Un copil cuminte spunea...

@Cati, dar ce ne mai chinuim dragă cu beteală și șnur de dantelă? Noi oricum suntem niște stele, strălucim și-așa... că e luciu de buze, că e luciu de sărăcie, noi facem lumină în jurul nostru... fată cu ochii-albaștri ca doi aștrii :)
@Mih, chiar, cum o chema?

Mih spunea...

nu stiu cum o chema..o chema pe nume presupun...sau cum i-o fi fost draga. :P
cand afli imi spui si mie :*

Un copil cuminte spunea...

it's a promise :)

papi spunea...

hei honey...prima parte a povestii imi suna foarte cunoscut:)..am stat si noi in primul rand, am ascultat acorduri de chitara... a doua parte a povestii ramane un mister...o imagine a unei darling pe care o invidiez:D

Un copil cuminte spunea...

@papi, de obicei Darlin' stă în față :)
și dacă urmărești ora postului, ai să vezi că e înaintea concertului la care faci tu referire, deci... trage și tu concluziile :P
... și nu ai de ce s-o invidiezi pe Darlin'.