vineri, 14 mai 2010

le las să crească


Asculta mai multe audio Muzica
cică n-ar fi bine să umbli noaptea pe străzi.
cică n-ar fi bine să umbli noaptea pe străzi, de una singură, îmbrăcată într-o rochie scurtă-scurtă și galbenă-galbenă.
cică n-ar fi bine să umbli noaptea pe străzi, de una singură, îmbrăcată într-o rochie scurtă-scurtă și galbenă-galbenă, prin locuri unde oamenii fac acolo unde le vine.
cică n-ar fi bine.
cică n-ar fi bine să bei apă de la chiuvetă, să ieși din casă cu părul ud, să îți faci unghiile la metrou, să umbli în fustă pe ploaie, să traversezi pe roșu, să mănânci după ora 12, să ai încredere în oameni.
cică ar fi bine să te maturizezi, să știi cum se formează PIB, să te piepteni zilnic și să mănânci la masă.
cică.
cică n-ar fi bine să ai inima frântă, dar cică e bine dacă face tica-taca, că-nseamnă că mai poți să iubești, mai poți să visezi, mai poți...
cică.
eu știu doar că îmi place când vin acasă udă-leoarcă de ploaie, cu hainele lipite de trup, cu respirația întretăiată de la alergat, cu mâinile înghețate și te găsesc în fața ușii râzând ca un diavol, cu două cutii de ceai și una de înghețată.
- ce rânjești așa? mi-ai luat clor?
- am uitat.
- ești varză.
- te-ai uitat la tine?
și mai știu că-mi place să mă întrebi ce-am făcut azi, de dimineața până seara, iar eu să stau cuminte pe geam, să-ți spun cum m-am trezit cu parfum de ceai de mușețel cu vanilie, cum am mers cu Cati la metrou, cum mi s-au rupt ciorapii, cum mi-am făcut o vânătaie pe picior, tu să mi-o săruți, eu să bodogăn în continuare despre cum a fost oribil la muncă și nu mă mai duc singură acolo în vecii vecilor amin, tu să tresari când îți sună telefonul și să pleci grăbit, cu privirea-n pământ și sufletul sfâșiat că iar, iar pleci și mă lași singură cuc, bine că am treabă cu licența și îmi e somn.
cică ar fi bine să nu-ți faci rău singur.
cică.
dar eu uneori îmi fac rău doar să mă asigur că sunt încă vie, că încă pot să sufăr, că mă pot ridica de pe jos, cu tot cu sticlele de bere și să-mi spun că gata, de azi o să mă schimb, o să fac ceva măreț, o să salvez lumea...
ca apoi să mă trezesc că umblu noaptea pe străzi, de una singură, îmbrăcată într-o rochie scurtă-scurtă și galbenă-galbenă, prin locuri unde oamenii fac acolo unde le vine.
un prieten m-a întrebat zilele trecute dacă-mi mai tai mult venele pe blog.
i-am zis că nu, le las să crească.
să nu uit să-mi iau clor.

4 comentarii:

Lumi spunea...

bau! sunt off topic, but I dont care! :) am auzit că mâine împarţi şi tu zâmbete, şi eu la fel, poate ne întâlnim pe acolo! :) să nu te sperii dacă o străină micuţă, ciudată şi cu ochelari o să se apropie de tine din senin şi o să te salute! :)

Un copil cuminte spunea...

bau! bau!
pe acest site nu se face offtopic nicidată. nu de alta, dar eu fac cel mai mult offtopic, dacă e s-o luăm așa.
păi abia aștept să te cunosc. o să fiu colorată. foarte colorată :)

andreea spunea...

doua cuvinte: ce frumos!

Un copil cuminte spunea...

două cuvinte: mulțu-mesc :P!