duminică, 18 octombrie 2009

E 18 octombrie


Natalie Imbruglia - Shiver
Asculta mai multe audio Muzica
E 18 octombrie și ceștile de ceai se aglomerează pe noptieră. Pliculețele de ceai și cele de Coldrex s-au împrietenit și joacă leapșa cu șervețelele fără flori. În cameră domnește o dezordine înjumătățită, cu haine alandala pe scaun și papuci de casă împrăștiați pe podea. Sunt singura lumină din clădire.
E 18 octombrie și e dimineață. Atmosfera răcoroasă, dar tăcută, învăluie Bucureștiul în valuri de lumină mov. Nici o umbră nu tulbură acest minunat răsărit de soare ce se înalță la țărmul lumii.
E 18 octombrie și mi-a expirat abonamentul la metrou.
E 18 octombrie și mi-am luat o rochie nouă, ocazie numai bună pentru o dîrdîială ca la carte.
E 18 octombrie și sunt fericită că toate problemele se aștern ușor la temelia unei noi ființe ce se naște, crește și iubește. O clipă de eliberare mi-a adus liniște și mă simt acum ca împăturită într-un fel de plic protector, fără expeditor și fără destinatar.
E 18 octombrie și a trecut un an de când nisipul din clepsidră a stagnat într-o stare de amorțeală, lăsând secundele să se topească în mâinile mele.
E 18 octombrie și ești departe, dar eu calc pe urmele strâmbe pe care le-ai lăsat pe drum, chiar dacă știu că nu te voi regăsi așa cum erai. Nu vreau să te mai găsesc dacă asta înseamnă să te pierd din nou.
E 18 octombrie și vreau privirea ta cu brațele amîndouă.
E 18 octombrie și visele devin realitate. Deci la fel de reci și materiale.
E 18 octombrie și mi-e frig și tremur. nu-i curent și deci nici internet, așa că eu am să postez mai tîrziu, deși ora la care am scris asta e 5:48. Nu ești tu și deci nici căldură, așa că nu știu ce să fac altceva decât să tremur. e 18 octombrie. Tremur.

Niciun comentariu: