vineri, 19 iunie 2009

Oare de ce?


Katy Perry-Lost
Asculta mai multe audio Divertisment
M-am ținut de cuvânt. Am scris în limba franceză după ce n-am mai luat contact cu draga de ea de 2 ani. Bazaconiile și greșelile sunt ale mele.
What's new: rochie de vară.
What's old: I still miss some people(sigh!)...
What's blue: The polka dots dress I wore yesterday.
What's borrowed: papucii Cristinei.
What's wrong with me: I wish I'd knew.
What's good about being me: I can do whatever I want.
Și da, ai avut dreptate.
Nu eu v-am pierdut, voi m-ați pierdut pe mine.
Se spune ca nimic nu se uită mai repede decât o binefacere(Morceau avale n'a plus de gout, pe franceza - se pare că m-am infestat rău!). Și că nimic nu doare mai tare ca adevărul... Le temps de la verite... Le jeu... c'est fini.
Mes choses terribles ont gagne, tu est perdu dans ma petite mer de pensees...
Am spus eu că sunt infestată deja... dar nu de franceză, ci de melancolie. De nevoia de a îmbrățișa pe cineva cu sufletul. De vise fără soț. De cântece despre un Tu câștigat la loteria sentimentelor și pierdut în buzunarul atâtor amintiri pârjolite. Le-am carbonizat la focul din inima mea.
Și mi-e somn. Nu suntem la mare. Nici la munte. Nu am sare în păr. Nici vânt. Nu mă ștergi cu prosopul de nisip. Nici nu mă ții de mână în timp ce încerc să urc panta. Nu căutăm scoici prin apă. Nici flori sălbatice pe creste. Nu suntem noi. Nici povestea.
Sunt doar eu... Și trebuie să recunosc că am o mâță care îmi ține o serenadă în seara asta... Din păcate, fuge de mine de fiecare dată când încerc să mă apropii. Oare de ce?

Niciun comentariu: