luni, 7 decembrie 2009

Băsescu președinte

Azi abia m-am dat jos din pat că m-a și lovit adevărul absolut în cap și-am amețit, așa că pînă m-am trezit am și uitat ce revelație aveam... Am făcut un duș[rece - de ce nu e tanti Flori la uzină și dimineața?] mi-am băgat două bețe-n păr și-am plecat cu eșarfa de la Moșu' în vînt spre Unirii, unde trebuia să mă întîlnesc cu Isabela. Pe drum am tot tocit eu senzația ciudată de nuștiupecelumesunt, am ronțăit-o pe toate părțile pînă a rămas fără gust. Iat-o și pe Isabela, a întîrziat 7 minute! Anyway, am început noi, două floricele, să mergem. și să mergem. și să mergem. și unde trebuia să ajungem, că am uitat?
si dă-i si luptă, neicusorule, pînă ajungem la Centrul de zi "Licuriciul", unde am vorbit cu directoarea, ne-am învîrtit privirile prin grădinițe și dormitoare și - partea mea preferată - am cunoscut copiii. Bineînțeles că a fost love at first sight cu viori în fundal și inimioare care pluteau în aer, că după primele 10 minute de "cum te cheamă pe tine", "vai ce nume frumos" și "cîți ani ai" erau deja literar în cap la mine... Mai pe scurt, m-au sufocat la propriu cu îmbrățișări, m-au ciufulit și mi-au dat bețele jos din păr aka baghete magice[ ca a lui Harry Potter]... Dar erau atît de cute că și dacă mă întîlneam cu ei noaptea și făceau "bau!" la mine probabil aș fi făcut "ce drăguț!" cu mulți de iii pe fundal.
Anyway, m-am împrietenit imediat cu Maria, Mario, Alexandra, Ștefania și "Laluca". Se anunță vremuri frumoase pentru mine and I feel all so bright că îmi e teamă să nu fiu confundată cu Lanterna Umană pe stradă.
Și-acum, ca să închei, Băsescu cică e președinte. Aha, deci încă 5 ani în care o să:
- aflu despre greva generală de la metrou datorită semnului cu acces interzis;
- aflu despre gripa porcină de la nenea din metrou care semăna cu Darth Vader;
- mă interesez mai des cine e prim ministru;
- mă duc la alegerile locale să cunosc oameni mărunți și banali;
- trăiesc viața ca și pînă acum, chiar dacă "Iarna nu-i ca vara!", iar acesta este singurul lucru harmless pe care Băsescu l-a spus. probabil mai sunt și altele, dar look at me if I care...

Niciun comentariu: