sâmbătă, 5 decembrie 2009

N-ai niciun drept...


Velvet Revolver- You Got No Right
Asculta mai multe audio Muzica
N-ai niciun drept să ții durerea încă ascunsă aici. N-ai niciun drept să pretinzi că nimic nu s-a întîmplat. A trecut timpul, darlin’. Aerul pe care îl inspir nu-mi mai rănește plămînii. Nu-l mai expir în sughițuri sacadate și dureroase. Nu e cazul să-ți faci griji pentru cercurile vineții din jurul ochilor, sau pentru că am o zi mai proastă. Nici dacă dansez pe muzică extatică, plîngînd și rîzînd în același timp. Promit să fie ultima dată cînd mai scriu despre tine pentru că nu ai niciun drept să îmi răvășești rîndurile cu aceeași putere cu care îmi făceai pulbere gîndurile.
Abia acum îmi dau seama că numai eu puteam să-ți dau dreptul de a face parte din viața mea. Ei, acum ți-l iau și stau și mă întreb de ce dracu’ ți l-am dat in the first place. Poate pentru că aveai ochii verzi. Sau pentru că nu prea aveam o ocupație sentimentală serioasă și-am zis „hei, hai s-o fac și p-asta! Hai să sufăr violent pînă nu mai pot, hai să las proasta asta de inimă să bată cu intensitatea unui cutremur, nebuna de ea a fost prea cuminte și supusă pînă acum!” Și-am făcut toate astea. Ba mai mult, mi-am supus și creierul unei reale probe de rezistență, mi-am lăsat și ochii să plîngă pînă au secat, am lăsat și fluturii din stomac să devină niște vulturi pleșuvi care mi-au dat rotocoale în zborul lor cu iz de nenorocire, sperînd să renunț și să mor.
Revenind, n-ai niciun drept să mai cauți ziduri de gheață, mări cu valuri amare, ele nu există, n-au existat niciodată, ai fost doar o minciună, am fost doar doi proști, eu mai mare ca tine, tu mai zăpăcit ca mine, ei mai cîștigați ca noi... Ai avut și tu dreptate odată. Ai devenit pînă la urmă mai gri. Un gri pe care l-am găsit în cenușa ceții ce se ridică în vălătuci peste cerul de noiembrie, un gri fad, amorf, sălciu și mort.
Sinceră să fiu, cicatricea care îmi amintește de tine este mai ușor de suportat cînd vinul alb nu e bun și Ana întîrzie la duș, iar numărul tău mobil apare pe ecranul telefonului. La naiba, darlin', n-am ecran, am displei, cum ar zice D. și nu te mai las să îl invadezi. N-ai niciun drept. N-ai niciun drept, iar vinul e pe terminate, Ana a ieșit de la duș și e timpul să dorm, mi-e dor de patul meu...

Niciun comentariu: