luni, 21 decembrie 2009

Blur

Ceva e teribil de greșit. Conceptul de corectitudine mi-a fost implantat aiurea în ADN. Nu zic că sunt incorupibilă, dar aș vrea să văd pe cineva încercînd... Revenind la ideea de bază, iată-mă într-o situație fără cap și fără coadă în care nu știu în ce direcție să apuc. Un lucru e clar, puterile de Supergirl sunt pe terminate.
Am stat eu o țîră azi să mă gîndesc la situația asta nasoală și-am ajuns cu morcov, cu iepure și vînător în spatele meu la o concluzie. Ori fac tot posibilul să salvez ce a mai rămas, ori mă duc cu tot cu morcov, iepure și vînător la naiba.
So, let me go down in the mud to get my smile back. Oh, nice to see you again, now go away.
Ei și ca să vezi că nu sunt chiar ranchiunoasă și ursuză, na, ți-am pregătit o urare de Crăciun. E un pic mai suavă decît a ta.
Christmas is not gonna be the same without you...
It's gonna be so much better!

2 comentarii:

Ioan spunea...

Puterile de supergirl sunt pe terminate? Nu exista asa ceva. (sa fie pe terminate adica).

Si conceptul de corectitudine nu poate fi implantat aiurea decat atunci cand el lipseste. Aia e tare rau, si nu doar pentru posesorul de ADN fara principii...

Un copil cuminte spunea...

@Ioan,
1. No offence, dar nu cred că ești Supergirl, să știi cum stă treaba:p
Mai obosește și Supergirl din cînd în cînd, dar își încarcă ea bateriile cu ceva.
2. Conceptul de corectitudine poate fi implantat aiurea în ADN, conform eticii lui Aristotel. Iar el nu lipsește niciodată, poate fi cel mult ignorat.
Aștept reacții :)