miercuri, 16 decembrie 2009

Dacă sunt cuminte-cuminte...

Dacă sunt cuminte-cuminte... mă iei cu tine?
Pașii tăi mov se-ascund în mine.
Dacă sunt cuminte-cuminte... mă lași să stau lîngă tine?
Respirația ta topește ușor gîndurile-mi nebune
Mă lași să-ți zîmbesc?
și să-ți povestesc?
Mă primești în sufletul tău?
mi-arăți ce-i bine și ce-i rău?
Dacă sunt cuminte-cuminte... promiți să ai grijă de mine?
Sau să îmi culegi afine?
Dacă sunt cuminte-cuminte... mă vei ține de mînă?
Și vom număra pe degete clipe-lumină?
Mă lași să adorm lîngă tine?
Pierdută în vise alpine?
Mă vei ține în brațe?
și-n palmele tale cifrate?
Dacă sunt cuminte-cuminte... o să îmi cînți?
Și-n curcubeu ai să m-alinți?
Dacă sunt cuminte-cuminte... o să mă lași să-ți cînt?
aberant, abracadabrant... pe cuvînt.
să te mîngîi mă oprești?
Să te sărut mă amăgești?
Îți vei trece mîna prin părul meu lung?
Mă vei lăsa umbrele să le alung?
Dacă sunt cuminte-cuminte...
Dacă-ți mai aduci aminte...
Răspunsul tău a fost mereu același
Același chip gri, aceiași pași,
Aceeași luminiță în ochii tăi căprui
Cu gust dulce-amărui
Care dispărea odată ce gheața începea să se topească
Niciodată nu o lași spre tine să mă călăuzească
Dacă sunt cuminte-cuminte...
Si dacă te rog fierbinte...
Vei lăsa luminița aceea să arunce raze peste mine?
Să-mi secrete creierul serotonine și-endorfine?
Vei lăsa gheața din ochii tăi să se topească pe obraji?
Iar eu s-arunc în tine cu albastre coji?
Dacă sunt cuminte-cuminte...mă vei ierta că sunt un copil?
Un om mare ș-infantil....
Dacă sunt cuminte-cuminte... mă vei iubi?
„hei... de ce mă mai întrebi?”

Niciun comentariu: