marți, 1 decembrie 2009

tehnic vorbind,

n-am suflet. o bucată de suflet e în călărași, o bucată la malul mării, o bucată și mai mare rătăcește prin munți, o bucată aleargă prin bucurești de nebună și uite-așa s-au tot rupt bucățele din el de a rămas ca o cîrpă zdrențuită, adiind în vîntul atîtor doruri... am rămas deci fără suflet.
și dacă stau bine să mă gîndesc tot aștept ceva ce nu mai vine, probabil o bucată de suflet sătulă de alergat după chipul tău... mă tot întreb cînd ai să vii, cînd ai să alegi odată, cînd ai să încetezi să mă mai tulburi și mai ales cînd ai să renunți la toate planurile astea prostești... ce faci mîine, ce-o să faci poimîine, ce-o să mănînci peste o oră, unde-o să fii săptămîna viitoare, pe cine-o să vezi peste o lună... aștept să faci un plan. un plan să mă iubești. azi, mîine, mereu, pentru totdeauna...
așa că fă un plan să mă iubești cît de repede poți, pînă nu pierzi bucățica de suflet care se ține ca o umbră de pașii tăi. o umbră infernal de senină. crudă și curată, ea se prelinge pe pereții liniștiți ai camerei tale, dansează prin cochilia ta ovală de vise, prinde aripi la fereastra ta în diminețile vineții și zboară, zboară...


Bright Eyes - Make a Plan to Love Me
Asculta mai multe audio Muzica

5 comentarii:

xia spunea...

tehnic vorbind, esti un suflet curcubeu care invata zborul...si ai pretentia ca cel de langa tine sa te insoteasca...am aruncat si eu cateva cuvinte in ploaie... :)

Un copil cuminte spunea...

buna, xia... am adunat cuvintele tale din ploaie și le-am pus la uscat. voi prinde aripi și voi zbura pînă la cer, dar pînă atunci trebuie să mă plimb pe pămînt și să las amintiri în stînga și-n dreapta...

Cristina spunea...

si bucata aia care e cu mine intotdeauna, unde e?

xia spunea...

am pe gene pulbere de curcubeu...semn ca si eu vreau sa invat zborul unui suflet in lumina...

Un copil cuminte spunea...

@Cristina,
to the left, to the right, left, right, I'll confuse you :)
@xia,
în momentul ăsta nu am alt sfat pentru tine decît... "zboară, puiule, zboarăăă!" :)
... I'm in a good mood :D