joi, 19 februarie 2009

Embargo pe suflet

Ce urât e afară... Plouă și ninge, nu pot să-mi dau seama cam ce ar vrea să fie plescăiala asta fleșcăită.Vreau să mă fac mare. Să nu mă mai privești de sus. Câteodată mi-e frig. Câteodată e iarnă și în București, iar uneori ninge. Dar câteodată eu simt iarna, chiar dacă afară e soare și vântul primăvăratic aleargă nebun prin parc, pe străzi, printre copaci și prin păr lung de îndrăgostită. Câteodată mi-e foame. Câteodată viața e plicticoasă, câteodată e frumoasă. Câteodată când ești tu aici. Uite am spus-o.Câteodată mi-e dor de tine. Câteodată cam des. Câteodată mă bosumflu și îmi iau jucăriile. Totuși nu plec. Aștept. Câteodată citesc în timp ce ascult Țapinarii. Asta mă întristează... doar câteodată. Câteodată ascult marea cum suspină în scoica mică și lucioasă. Câteodată privesc muntele cu franchețe, sfidând sentimentul de măreție, putere și respect pe care le inspiră.Câteodată îmi doresc mai mult decât s-ar putea. Câteodată îmi amintesc. De noi, de el, de ea... de cineva pe care nu am cunoscut. Câteodată uit zâmbetul malițios. Câteodată uit că ai plecat atât de departe. Câteodată, când sunt în autobuz, te caut cu privirea... Am impresia că o să te gasesc pe străzile gri-albăstrui spălăcit. Știu că nu ești în București, nu ești în România, nici măcar pe tot globul pământesc. Nu ești. Câteodată te visez cum alergi prin ploaie. Nu știu de ce mereu dorm până târziu. Câteodată îmi nuanțez părul... cu aceeași culoare a părului meu. Vreau să nu mai văd firele albe-argintii răsfirate prin valurile castanii. Încă nu vreau să fiu bunicuță. Câteodată plâng. Câteodată îmi amintesc că m-ai mințit. Câteodată uit că am adormit în brațele tale. Câteodată uit de parfumul pe care l-ai lăsat pe pielea și bluza mea. Am plâns în timp ce o strângeam la piept. Câteodată zâmbesc frumos și sincer. Câteodată prea rar. Câteodată prea des te am în gând. Gând nebun, pleacă spre tine și nu se mai întoarce la mine decât dimineața, când magazinul de vise se închide. Câteodată, doar câteodată...




Câteodată ascult melodia asta.Îmi amintește de tot.Mă face să zâmbesc.Și să plâng.Nu-ți face griji, doar câteodată...


Tapinarii - Inceput si sfarsit de lume
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: