miercuri, 18 noiembrie 2009

îmi doresc să nu îmi mai cunoști sufletul

nu merita să fie drăguță cu toți oamenii nebuni cu care vorbea la telefon zilnic. nu merita să-i spui că îți amintești cu greu de ea, dar că n-o s-o poți uita niciodată. nu merita să fie cea care suferă atunci cînd trebuia să-ți șteargă numele din sufletul ei. nu merita să răspundă la telefon cu mîinile tremurînd, ca și cum sufletul i-ar fi trecut din receptor în fir și ar fi ajuns la tine, crud și senin. nu merita să o minți că totul va fi bine, mîine vei veni s-o vezi. nu merita să te aștepte la fereastra la care ploaia plîngea. nu merita să alerge după tine prin metroul plin de oameni, iar tu să cobori; știi că viața ei e un metrou. nu merita să fie grevă în sufletul ei. nu merita să îi pui atîtea întrebări, să o privești pînă o dureau ochii tăi, nu merita să-ți sapi numele atît de adînc în inima ei firavă, dar transparentă și curată. nu merita să o dezbraci de secrete. nu merita să îi cercetezi fiecare moleculă de sentiment, cu meticulozitatea unui chirurg, cu atenția unui nebun, cruzimea și neglijența unui monstru... nu merita să îți zîmbească în timp ce plîngea. nu merita să o cunoști.
nu merit să mă cunoști.
îmi doresc să nu îmi mai cunoști sufletul. pentru că nu merit.


Ducu Berti - Suflet Fara Chei
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: