joi, 12 noiembrie 2009

inimă în carantină.


The Fray - Vienna
Asculta mai multe audio Muzica
tăcem și ne ascundem unul de altul, de parcă am fii inamici într-un război mut și dureros. tu arunci o privire, eu arunc un gest, tu te ridici de la masă și scapi ceașca de ceai pe jos. eu încep să plîng și tu ieși pe ușă. eu strîng cioburile și mă tai din cauza lacrimilor. tu te întorci după un sfert de oră și îmi bandajezi degetul. eu deschid geamurile. simt că nu mai e loc de noi doi într-o singură cameră. aștepți și aștepți și aștepți să spun ceva. pînă la urmă pun muzică și încep să cînt, ca de fiecare dată cînd întrebările și răspunsurile îmi dau prea multă bătaie de cap. apoi te iau de mîini și îți zic să nu mai fii atît de nesuferit pentru că o să-mi fie prea dor de tine. tu zîmbești amar și îmi săruți palmele. mă sprijin de umărul tău și simt cum fibrele sufletului încep să se destindă într-o melodie diafană și suavă, una cîte una. parfumul tău cade peste trupul meu și-l duce departe, departe, într-un loc unde zăpada ne crește în păr și dorul ne înflorește pe buze. te lași prins în mrejele acestei visări, te înlănțui de lumea mea și începi să-mi numeri flori cu glasul tău calm. umbrele ne acoperă și adormim ca niște copii în iarba umedă și rece. un strigăt ne face să tresărim și ne trezim înghețați în camera noastră. am uitat geamul deschis. mă uit la tine și îți trec o mînă prin păr. te ridici și pleci. închide, te rog, geamul. mi-e frig.
și-acum a început să plouă cu toamnă. tu taci, eu tac. cărarea s-a rupt în două. aș vrea să te mai găsesc pe calea mea întortocheată și să te îmbrățișez. m-am rătăcit acum. cred că te-am pierdut. cred că m-ai pierdut. cred că am să te revăd. dar n-o să te recunosc. tu o să mă știi. uite, semnul ăsta, de aici de sub ventriculul stîng. tu mi l-ai făcut. așa o să știi că am fost eu, nu alta.
cea care te-a cicălit, cea care te-a bătut cu pernele, cea care te-a zăpăcit, cea care te-a făcut să plîngi, cea care te-a făcut fericit, cea care te-a iubit.
inima mea e în carantină. sistola și diastola sunt bolnave. atriile plîng.
inima ta e închisă. în renovare.

Niciun comentariu: