joi, 28 mai 2009

It`s been 1 month, 3 days, 2 hours and 38 minutes since you last time laughed SAU 10 things I like about you



Dire Straits - Why worry
Asculta mai multe audio Muzica »

It`s been 1 month, 3 days, 2 hours and 38 minutes since you last time laughed. You need a break. M-am gândit să te fac puțin să zâmbești. Măcar puțin? Un zâmbet sincer...
Așa...
1. Piticu` tău e mai schizofrenic ca al meu. Clar. E greu să recunosc că l-ai bătut pe al meu, dar din moment ce al tău cântă „Trecea fanfara militară” și „La Vie En Rose”... Can`t compete with that...
2. Asculți muzică de calitate. Combo interesant: Pheonix, Pasărea Colibri și Nickelback.
3. Îți plac copiii. Ăia tembeli, cu poftă de viață, julituri în genunchi și păr nepieptănat.
4. Ești una dintre cele mai blânde persoane pe care le cunosc. Vorba aia blândă care mă pune la colț each and every time mă intrigă. „Te rog eu mult de tot” face ravagii.
5. You`re a fast thinker. Atât de tare mă sâcâie că nu prea pot să te surprind…
6. Îți plac filmele bune. Bune ca: P.S. I love you, Le fabuleaux destin d`Amelie Poulain, Donnie Darko, Open Season. All my favourites.
7. Ai o personalitate foarte puternică. Atât de puternică încât pot să recunosc că ești unul dintre oamenii care m-au marcat.
8. You like tea. Almost as much as beer.
9. Nu ești tu Enstein, dar ești un geniu când vine vorba de făcut prieteni. Ești atât de sociabil că nu am cunoscut pe nimeni care să nu te placă.
10. Și mai știu o grămadă de chestii mișto despre tine:
• Îți place muntele;
• Știi să gătești mămăligă;
• Ești primul meu cititor.
• Știi să asculți. Mereu m-ai uimit cu răbdarea aia cât muntele. Chiar dacă spui că în spatele ei se ascunde altceva, trebuie să îți recunosc meritele pentru efortul depus pentru a fi calm în preajma mea.
• M-ai dus la Om Bun. Mulțumesc din suflet.
• Ești de o sinceritate care uneori doare.
• Te pricepi la calculatoare, mp3 payere, căști, bocanci, mâncare, muzică, scris, fuste, ceai, daaaar mai ales la omletă. Ză best omeltă pe care am mâncat-o vreodată. Și mama are diplomă de bucătar.
• Ai colecție de jucării. Bine, ăsta nu e tocmai meritul tău, ci mai degrabă al părinților tăi, pentru că nu ți-au făcut nici un frate mai mic care să le explodeze/distrugă/zdrobească/ardă.
• Cea mai tare chestie care îmi place la tine: You make me feel so alright when I`m with you.
• Ești singura persoană care s-a uitat cu mine la Sailor Moon din plăcere. Abia aștept sfârșitul din sezonul 4, pe care obligatoriu vreau să le vedem împreună. După stresiune.
• Mă corectezi de fiecare dată. Aștept și acum să fii corect. Recunosc, sunt cam chioară la ora asta.

Niciun comentariu: