joi, 14 mai 2009

Shhhh... să nu mă spui, dar...

Mi-e dor de mama. Vreau doar să o îmbrățișez.
Și m-am săturat să fiu singură mereu.
Mi-e dor de tine, mi-e dor de noi. Mi-e dor de mama...
Și cum ziceam, azi am vărsat o cană de cafea, m-am certat cu profesoara de Contabilitate, am vrut să-mi iau o rochie, dar era prea scumpă, am băut ceai, mi-am scăpat laptop-ul pe jos, a stat blocat vreo 20 de minute, am fost singură toată ziua, am uitat să îmi iau pâine, mi-am stricat iar căștile, le-am reparat sau așa cred, am plâns, am pierdut ceva, nu știu ce, am mers pe jos mult... Mi-e dor de mama. Și mai vreau ceva. Vreau acea picătură mică de inocență pe care am pierdut-o pe obraz. Da, domnule Obraz, o vreau înapoi. Să o pun în izvorul de vise din ochiul căprui. Să o țin acolo până umbra genelor va coborî ultima dată peste râpa de tristețe.

Miedordemama.



Cat Power - Sea Of Love
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: