vineri, 7 august 2009

cântec prost


Vama veche - Cantec prost
Asculta mai multe audio Divertisment
- azi
- am realizat
- că nu îmi e teamă să merg pe teren necunoscut
- așa că
- îmi iau jucăriile
- și cărțile de povești
- și culorile colorate
- și pe tine
- cu toate că nu pot
- și plec
- plec la mare, pe cărarea ce se întrevede în palma ta
- linia vieții
- mi-e teamă
- că am să mă rătăcesc
- dar îmi e și mai teamă
- să rămân împietrită în această nesfârșită despărțire
- mă înfior
- când mă gândesc la dimineți fără lacrimi, fără dorul de noi și fără gânduri înăbușite
- mă cutremur
- în balta de vise ucise în care m-ai abandonat
- doliul se deslușește printre picurii de lumină ce mi se scurg în privire
- devin din nou plină de speranțe și culori
- pentru a mă prăbuși
- într-un nou asfințit de curcubeu
- vino
- voi avea grijă de tine
- te voi apăra
- de toamnă
- de frunzele răvășite
- de cerul albastru devenit acum gri
- precum iubirea mea
- hai
- te voi salva
- numai nu mă lăsa să plec pentru totdeauna
- știu, sunt
- rânduri fără rost
- suntem doar
- un cântec prost

Niciun comentariu: