luni, 3 august 2009

Lithium

It's a bird... It's a plane... Nooo, it's just me sitting nicely on the porch of my window, reminiscing. Do you remember when I told you my skin was made of moonstone? The time I came at your house and you were sick and I started singing and you told me to shut the fuck up.
Așa că am pus Lithium pe repeat și ți-am cântat până ai uitat de ce îți era rău. Pentru că deja îți era mai rău de la mine...
- Pot să dorm la tine?
- Da.
- Pot să pun muzică?
- Da, dar... orice înafară de King Crimson! La dracu', Alex, orice, numai asta nu! Mă doare capu', ce dracu'...
- Ok, o schimb... Nu vrei mai bine să mergem în oraș? Vin și ăștia...
Până la urmă am fost în oraș. Și am râs de tine că aveai temperatură până mi-am dat seama că aveam și eu. Și poate de la ea, poate de la vin, poate de la fum, poate de la oboseala ce se scurgea pe pereții barului am început să vorbesc despre limite de funcții și despre conceptul de stratificare socială. Singură.
Așa că m-ai dus acasă, mi-ai dat un Fervex pe care nu l-am luat. Mă prefăceam că nu contează că îmi e rău. Ție îți era și mai rău.
Îmi aduc aminte că nu m-ai mai lăsat să dorm la tine și m-ai dus acasă cu mașina, deși nici nu vedeai bine drumul, iar eu stăteam cu picioarele pe parbriz și mă jucam la posturile tale radio până mi s-a făcut rău de-a binelea și te-am pus să oprești.
M-ai ținut în brațe și nu mi-ai mai dat drumul. Mi-ai spus că mă iubești și eu am râs de tine. Am dansat în picioarele goale pe strada pustie. Am țipat și am urlat până am trezit toți câinii și atunci a trebuit să intru în mașină.
Nu te-am lăsat să conduci așa că a trebuit să așteptăm până au plecat câinii ca să mă poți duce acasă pe jos. Ți-am zis că urăsc mașinile. Tu mi-ai zis să nu mai folosesc cuvântul "urăsc" și eu am spus o prostie, așa că tu ai început să râzi amar.
- Pot să cânt?
- Nu, ai să faci toți câinii să latre.
M-am strâmbat la tine și te-am lăsat acolo, pradă temperaturii, durerii de cap și disperării...
- Să nu uiți... mi-ai spus.
Și n-am uitat.

evanescence- lithium
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: