joi, 17 septembrie 2009

iubitule, plec


Clint Mansell&Kronos Quartet - Lux Aeterna
Asculta mai multe audio Muzica
iubitule, plec
așa că să-i dai pisicii să mănânce
că eu nu mă întorc
mă duc să beau cu dana
bem vodka la 1 litru
are alcool
tu nu-mi dai niciodată alcool
doar cofeină
mă trezesc dimineața
și găsesc ceașca ta fără cafea
doar zaț
și ibricul e gol și murdar
ești așa grăbit
că niciodată nu speli vasele
și lași totul dezordonat
și eu strâng după tine
de ce dracu’ nu faci niciodată nimic?
te plângi mereu că-s o aiurită
și că las prosoape peste tot
că am uitat farduri pe jos
mama zice că ar trebui să slăbesc
culmea ironiei
ea, care s-a îngrășat
hai, lasă cafeaua
nu vreau nici cafea, nici țigări
așa sunt eu
o nemulțumită
mereu obosită
nu mai vreau cafea
îmi iau ceai negru și beau cu vodka
să-mi fie capul dinamită
că sunt femeie
grasă, tristă și-aiurită...
iubito, n-am timp dimineața
să spăl vase
pentru că lumina soarelui
pe chipul tău e vodka mea
și mai dă-le dracu’ de prosoape
oricum mă-ta mereu a fost nebună
de ce nu dormi
hai, ia o țigare
n-am chef să ne certăm
nu dimineața
lasă pisica
las-o pe dana
lasă ceaiul
rămâi cu mine
bem cafea
și lăsăm ceștile murdare
nu ne trebuie farduri,
alcool sau mâncare...

Niciun comentariu: