marți, 8 septembrie 2009

my own dream factory


Lisa Mitchell - Neopolitan Dreams
Asculta mai multe audio Muzica
și castele de nisip cu balcoane din acadea, și bule de săpun cu gust de ciocolată cu mentă, și hanorace bleu pufoase și călduroase, și parcuri pline de flori și vată pe băț, și creioane colorate parfumate, și plastilină mov cu gust de iaurt cu fructe, și clame de păr în formă de soare, și cremă de mâini cu miros de fân proaspăt cosit, și munți de cadouri, și zile de naștere în fiecare dimineață și tort în fiecare seară, și avioane făcute din șervețele cu picățele, și case cu desene de copii pe pereți, și pomi cu frunze multicolore, și cer înstelat cu mii de făclii făcute din turtă dulce...
toate, doar în propria mea fabrică de vise.
toate, doar o noapte.
toate, le-aș împărți cu tine.
da, cu tine... hai, ia o bucățică din lumea mea, puneți-o în păr și dansează cu mine toată noaptea, până simți că ești la un miliard de șoapte adâncime în sufletul meu. nu uita să stingi lumina. să nu pleci dimineața fără să bei măcar un ceai. așa, și să ai grijă de fabrica mea de vise.
nu mă ține de mână ca și cum ar fii ultima oară. cheamă timpul înapoi.
lumea se sparge în mii de locuri și amintiri sub zâmbetul tău. și toate visele de care n-ai avut grijă devin umbre, gata să cadă uscate la pământ, să devină semințe și să crească iar, să înflorească și să trăiască.
voi duce cu mine mereu gustul zilelor acelea din calendar în care te-am însemnat că ai fost acolo și m-ai făcut să râd. voi duce cu mine zorile pe care nu le-am prins împreună.
mi-ai spus că vei avea grijă de mine, așa că ai pus lacăt peste ușa în care ajungeai în lumea mea de vise. pentru asta te iert. nu te iert că ai pierdut cheia.

Niciun comentariu: