marți, 1 septembrie 2009

Shit on my heart

Da, și am fost cu tine la 12 noaptea, să-ți spun "La Mulți Ani" și să dansăm de nebune prin casă, gătind și amintindu-ne de vremurile bune din liceu. Am stat la cioace până la 5 și ne-am trezit la 9. Am băut și vin și deja eram puse pe dezmăț când cele 3 carafe erau goale. Eu vă încurcam numele, A. se credea un fel de Alice în Țara Minunilor, M. era Zorro și I. s-a întrecut cu V. în timp ce le duceau pe O. și A. în cârcă. Am dansat și ne-am rupt și pantalonii între picioare. Am râs și ne-am simțit atât de bine încât aproape că uitasem cât de amărâtă fusesem cu câteva ore în urmă.
A doua zi n-au contat cele 6 ore de mers cu personalul, n-a contat că știam că n-o să găsesc pe nimeni acasă... nici măcar că plecam de la adevăratul acasă spre celălalt acasă, mai puțin adevărat și mult mai gol și rece... pentru că tu mi-ai lăsat o privire de rămas-bun atât de plină de căldură și de duioșie că nici cățelușul pe care l-am adoptat de la metrou nu te-ar fi putut întrece.
M-ai întrebat ce nume i-am pus micuțului, iar eu am lăsat capul în pământ. Nu ți-am mai răspuns.
Îți spun acum: nici unul. Nu e câinele meu, așa cum nici el nu mă vede ca stăpâna lui. Suntem doar tovarăși. El mă vindecă de melancolie și migrene, iar eu îl hrănesc și îl mângâi cum pot.
Tot aștept un semn că e cazul să las prostiile și să mă apuc serios de citit cursurile că a venit sesiunea de măriri, să fac curat în dulap și să ies la alergat, poate mă mai înviorez.
Tot mai sper că același mobil număr de telefon va avea curajul să apară. Că ți se va face dor.
Sunt atât de mică și de pierdută în propria închisoare de dorințe și sentimente că-mi vine să-mi dau două palme zduf! zduf!, să pun un episod din „Friends” și să mai amân puțin cititul cursurilor. Și, da, să uit cât mă sâcâi zilele astea, că doar a venit septembrie și eu tot nu m-am trezit. Ca-n melodie, da, Darlin’.
PS – Love is a giant pigeon shitting on my heart. V-a plăcut titlul, da?
Uite un cântec care mă face să zâmbesc amar. Dar it fits.

The Sarcastic Dhrama Society - Shit on my heart
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: