miercuri, 16 septembrie 2009

Under my umbrella

Acțiune, motor! Iau eu mătura, mopul și toate celelalte ustensile casnice și mă apuc serios de curățenie. Și totul mergea ca uns, până văd rostogolindu-se de pe mobilă fluturele de pus în brad. E un ornament la care țin foarte mult și în plus, la noi în familie există o tradiție ca mereu când împodobim bradul să punem cel puțin unul din ornamentele vechi. Știu, sunt de pe vremea lu' Pazvante și sunt cât se poate de fragile, dar au un aer special ca și cum în ele se ascunde puțin Crăciun sau mă rog, eu sunt nebună and I see stuff, dar, hei, nici o problemă, nu e prima oară... Erase and rewind... așaaaa, și cum ziceam, cădea ornamentul care se întâmplă să fie un fluture foarte colorat și drag mie și ce ziceam? a, da, cădea... și mă aplec eu să-l prind înainte de coliziune, îl prind la limita posibilului și ridic pumnul strâns a triumf când... zbang! și dintr-o dată totul a devenit portocaliu. aumamăcemădoare! AU!
Ridic privirea sperând să nu văd un avion militar de luptă care tocmai ce lansase o bombă și hopa! Dar de ce e totul portocaliu?
Și... mister elucidat. Acum un an am câștigat o mare umbrelă de plajă. PORTOCALIE. Ea m-a pocnit în primă instanță, după care s-a desfăcut, acoperindu-mi întregul câmp vizual cu portocale zburătoare.
Și acum am un diiiitai cucuiu' da', na, trebuia să ascult de reclama aia la Lion cum că 90% din accidente se petrec în casă.
Și-acum plec. End of story.

PS - I can still see orange spots!

Niciun comentariu: