luni, 2 martie 2009

Antiprimăvară

Am ajuns om de zăpadă.
Pentru mine azi a nins, a viscolit, iar pământul a înghețat. Tot pământul.
Au murit razele oarbe de soare, s-au chircit pomii din parc de frig, iar toate florile duse pe brațe delicate s-au veștejit. Martie nefericit nu m-a îmbrățișat, sunt sloi de gheață sărat, iar azi a nins. Peste mine și în mine. A nins în așternut, a nins pe alei, a nins la metrou, a nins în inimă și sângele mi-a înghețat, carnea mi-a degerat... Eu am nins... Ning și acum.
Am văzut muguri de frunze pe copaci. Am urât atâtea flori... Am luat un șnur alb-roșu și-aș fi vrut să sugrum primăvara.
Vremea se anunță călduroasă, dar pot să jur că azi în București, într-o stație de metrou, un om de zăpadă stingher lăcrima...


Cenaclul Flacara - Antiprimavara
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: