joi, 5 martie 2009

Mi-e somn



Yanni - Nightingale
Asculta mai multe audio Muzica »
Miesomn, miesomn, mieatatdesomn...
Oare de câtă cafea o să am nevoie mâine?O ricum, e clar că mâine o să fiu un mic zombie. Ar trebui să mă obișnuiesc. Sunt un mic zombie care are o inimă mecanică, precum cea primită de Omul de Tinichea de la Vrăjitorul din Oz... Da, iar am uitat să întorc arcul. Da, iar n-a funcționat cum trebuie. Nu, nu trebuie unsă, încă n-am plâns. Încă...
Treaba cea mai grea în a fi zombie e să te împaci cu tine însuți. Adică... sunt zombie, și ce dacă? Ce dacă ascult muzica mea de zi cu zi? Ce dacă citesc la metrou? Ce dacă mă îmbrac anapoda și nu mă asortez? Și ce dacă îmi pasă de voi? Ce dacă mă trezesc cu cine nu trebuie în gând? Ce dacă visez cu ochii deschiși? Ah, vreau să-i închid... mi-e tare somn. Și simt că nu am nici o coerență. E atât de mult freamăt în suflețelul ăsta curcubeu al meu că în curând culorile or să explodeze toate în slowmotion, ca într-un blockbuster de prost gust...
Și mi-e somn... și dor... și vreau ceai, dar mi-e prea somn.
Somn ușor, vise de catifea...

Niciun comentariu: