joi, 26 martie 2009

Singura.

Singura care merge cu metroul și le zâmbește oamenilor ursuzi dimineața, la 7:00.
Singura care citește Codul de Procedură Penală în stație la 1 Decembrie 1918.
Singura care nu aruncă șervețelele pe jos. Le păstrez până ajung acasă uneori. Ce să-i faci, nu prea sunt multe coșuri de gunoi în mult iubitul București.
Singura care plânge când vede o bătrânică în baston cum se chinuie să ajungă la piață.
Singura care îi dă copilului cerșetor de ziua lui un cadou. Nu aveam bani la mine, dar am găsit eu ceva care a luminat fața scăldată în lacrimi.
Singura care dăruiește cărți pentru că asta ar vrea să primească în schimb.
Singura care plânge în public și nu arată că ar plânge.
Singura care ar face orice să nu te mai vadă tristă. Să te facă să te răzgândești atunci când spui că nu te mai poți bucura de lucrurile simple. Să te facă să zâmbești sincer. Măcar o dată. Spune-mi ce să fac... De ce mă îndepărtezi de tine? Aș vrea să îți spun cât însemni pentru mine, aș vrea să știi că îmi fac griji, chiar dacă doar pentru un minut, pentru ca în următorul să am mintea ocupată cu altceva. Măcar grijile, tainele, lacrimile mele sunt adevărate, sunt adunate toate aici, în suflet. Tu n-ai să le vezi pentru că m-ai rănit și nu vreau să știi că ai făcut-o atât de tare. Și prefer să fiu singură, decât cu tine, înger păzitor! Singură...
Singura care ar da orice să nu gândească așa cum gândește.
Singura care iubește atât de mult oamenii încât îi lasă să plece. Am pierdut oameni. Încă pierd. Urmezi TU. Aștept ziua în care amintirile îți vor năpădi gândul și dorul o să te împingă să mă cauți. Zadarnic. Nu mă mai recunoști. M-am schimbat. Așa crezi tu, dar eu sunt aceeași.Î mi lipsește doar bucata de suflet pe care ai luat-o cu tine ultima dată când m-ai văzut și acum, că mi-ai adus-o... nu, nu mai pot s-o lipesc înapoi. Nu mai vrea să fie vie, vrea să zboare singură spre cimitirul viselor. Singură...
Singura care doarme 4 ore pe noapte și spune că de fapt a dormit 6.
Singura care visează 20 de ore. Exact din momentul în care mă ridic din așternut și beau cafeaua cea de toate zilele până când închide la Soare, pe la 18:00.
Singura care ar vrea să vadă un asfințit din metrou.
Singura care își asumă responsabilitatea pentru ce a scris aici. Bazaconiile sunt ale mele, indiferent că e vorba de treabă serioasă sau de alea-alea. Asta am auzit-o la Chilian și am zis că mare dreptate are.
Singura care a sperat să nu se lovească de zidul rece azi după ce a primit căldură cât pentru jumătate de iarnă.
Singura care știe exact zilele în care nu trebuie să se machieze. E ciudat, dar mereu anticipez zilele în care o să trag o porție de plâns. În caz că mi se face chef.
-Ești bine?
-Da.
...
normal că nu sunt, dar de ce întrebi? Doar așa, aiurea în tramvai? Nu înțeleg... azi m-ai văzut că eram la pământ și te-ai întors cu spatele. Preferai să discuți cu cea pe care de comun acord am numit-o nesuferită decât să mă privești în ochi. Ai plecat zâmbind spre casă și eu am rămas singură pe drum, singură la semafor, singură în stația de autobuz. Singură...
Singura care ar vrea să nu mai simtă tristețea în aer și să nu mai asculte melancodii(melodii melancolice). Dar voi toți mă vreți așa. Și am să vă fac pe plac. Sunt singura care se încumetă să o facă. Singura...


Vanessa Mae - Firefly
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: