joi, 23 aprilie 2009

Dragă tu care citești,

Azi a fost joi toată ziua. Am fost la muncă. Asta înseamnă trezit la 6:00. Am băut o cafea prea amară. Am trecut apoi pe acasă, am mâncat ceva și am alergat spre minunata mea facultate care nu are vacanță ca alți norocoși(aici trebuie să te simți, mister). Așa. O zi cu my sweet friend was all I could ever want. I like you Bosqui, I like you a lot. Am încheiat citatul, asta nu care cumva să spui că te copiez. Mi-am luat ochelari de soare și am împărțit un măr în timp ce cântam Feel - Robbie Williams. De acord, vocile noastre nu sunt tocmai de privighetori, dar asta nu înseamnă că n-o să mergem la Megastar. Și-o să cântăm pe bune:).
Am mers în Cișmigiu. N-am ratat nicio zi din săptămâna asta fără Cișmigiu. Peace, flowers, old beggers and lots of dogs. Aa, and two little boys that weren`t twins.
Mi s-a terminat bateria la player. Damn, atâta muncă în zadar. Dar nu. Nu despre ziua de azi vreau eu să zmângălesc aici. Azi vreau să-ți mulțumesc.
Da, ție, mereu atent la ce se întâmplă în jurul tău, spre deosebire de mine(care, fie vorba între noi, nici dacă mă împiedic și cad în nas nu-mi dau seama că m-am împiedicat). Ești minunat. A true friend(a nu se înțelege altceva, true = adevărat).
Ai șters lacrimi de care nu erai vinovat. Ai oferit fără să ți se ceară. Ai zâmbit fără să vrei poate, chiar și în seara asta. Am fost nesuferită. Sunt. Te rog să mă ierți. Am să mai fac. That`s not a promiss, but I think you should be aware. Asta îmi place cel mai mult la tine, nu știi să te superi pe mine. That is an excuse to piss you of-fă-fă :D.
Și ca să vezi cât însemni pentru mine, am și ceva special pentru tine. Pardonne l`enfant terrible que reside dans mon coeur. Il n`est pas coupable pour ton triste levres. N-am uitat că nu-ți place franceza, it was on purpose :D. Dar tu mă ierți ca de obicei, nu? Nu?
Așa, acum it`s the real thing.


The Rembrandts - Friends
Asculta mai multe audio Muzica »
Iartă-mă că sunt râzgâiată și că plâng după mama. Că uit de la mână pân`la gură. Că te-am ținut treaz în seara asta doar ca să citești rândurile astea care au zburat din sufletul meu direct către tine, mister. Așa, și pentru că încă n-am terminat și încă mai am energie(doar am băut azi... hmm, câte să fie... Aa, 5 cafele!) încă te mai țin un pic treaz, ca să-ți urez somn greu. Cum știu că tu te uiți acum chiorâș la monitor...ha!







GUNIGUHU!
Have a Rainbow Day! (în cazul tău, night)
P.S. - This song is just for you, mister. Hope you enjoy it.

Niciun comentariu: