sâmbătă, 25 aprilie 2009

Friendship is Love without it`s wings














Mi-am pierdut aripile. Un brici mi le-a retezat în timp ce eu râdeam. Am crezut că or să-mi crească altele. Sărmană toantă! Dar TU... TU n-ai nicio vină că eu nu mai pot zbura. Promit însă să alerg alături de tine și să am grijă de aripile tale. Nu vreau să ți le tai, vreau să zbori de mână cu ea în timp ce eu fac baloane de săpun pe pământ și le fac să plutească până sus, în înaltul cerului, la voi. Poate au să-mi crească alte aripi până la urmă. Aș vrea să fie colorate și să cânte în timp ce zbor. Să miroasă a lăcrămioare și să nu se mai rupă niciodată.
Până atunci... I have to pull through, I guess. With or without. I hope I`ll be there for you, even if you don`t need me. In the end..."Friendship is Love without it`s wings!" LORD BYRON(1806)


Yann Tiersen - Le moulin
Asculta mai multe audio Muzica »


Later Edit: Am I that beautiful when I cry? I don`t think so. I feel tired. Tired of being a fool. Tired of loosing peole dear to me. Am I that beautiful when I cry?

Niciun comentariu: