miercuri, 1 aprilie 2009

Despre azi

Oamenii se plictisesc azi. Eu n-am diacritice. Trist. Azi am cunoscut o batranica haioasa in ratb. A spus ca se duce sa se aranjeze ca are intalnire cu un actor la ora 17:00. Atunci ii incepea serialul.
Oare cand am sa imbatranesc am sa devin acra? Sau o sa uit sa ma bucur de nimicuri?
Neaaaaa, no way! Adevaratul Suflet Curcubeu n-ar iesi din casa pe o zi ploiosa decat in cizme colorate de cauciuc si n-ar ingheta decat atunci cand a alergat prea mult prin ninsoare.
Ma mai gandesc insa daca o sa iubeasca oamenii la fel de mult. Sau daca le va mai zambi celor posaci pe strada. Poate doar sa ii enerveze.
Maine e joi toata ziua. Urati-mi bafta...


Melodia asta a rasunat azi la serviciu. Am reusit sa-i binedispun pe toti cei prezenti si plictisiti. Si munca a devenit mai placuta... NOT! Still, it was fun;)


Phoenix - Andrii Popa
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: