sâmbătă, 25 aprilie 2009

Zbor tatuat

Sclipire verde ucisă sub pleoapă
În zborul tău tatuat nu mă uita
lumina de viață n-o ţine captivă
în zale de soare
șoptite de stea

Zâmbetul îl înalţă încet către ceruri
şi suflet zdrobit se prelinge din el
muridu-i perdeaua de vise în cioburi
zvâcniri aprinse
pe buza mea

Întreaga umbră strânsă-n nelumină
adie suflare sonoră și udă ca noaptea
plâns mut cu ploaie din lună plină
arde mirare
pe aripa ta

Pleoapa se-nchide,
sclipirea verde piere...
Ochiul de ploaie pieptul îl asudă
naște durere în aducere-aminte
şi-a mea cântare ce îngerii o zvântă
condamnă un suflet în linişte sfântă.

Cred că undeva, într-un loc unde suspinul nu există și berea e gratis, ne vom întâlni. Mă voi ruga pentru asta. Și oricui îi va fi dor de tine am să-i spun să zâmbească pentru tu n-ai vrea să-l vezi trist de-acolo, de sus.

"And now the end is near
And so I face the final curtain,
My friends, I'll say it clear,
I'll state my case of which I'm certain.
I've lived a life that's full, I've travelled each and evr'y highway
And more, much more than this, I did it my way."

PAUL ANKA
This song is for you and all the lost souls.


Pasarea Colibri - Sfarsitul nu-i aici
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: