vineri, 31 iulie 2009

Am avut un coșmar

Da, am alunecat pe gresia din baie și am căzut. Mai nasol e că mâna stângă a început să mă doară, așa că tastez doar cu dreapta.
Da, am deschis sticla aia de vin alb așa cum cineva știe că detonează o bombă în mijlocul unui oraș suprapopulat.
Da, am plâns pentru că port chiloții de care tu ai râs ultima dată când ai fost la mine. Beau din sticlă și ascult Portishead. Nu știu în ce ordine, dar who gives a fuck?
Acum m-am dat pe Sex Pistols și dansez prin casă [semi]goală și închid geamul că s-a parcat o mașină în fața căminului. Și ai dracu' au zis că nu au voie mașinile în curte așa că v-ați rupt cocoașele până aici cu mașina mea de spălat. Da, mașina la care am spălat tricoul ăla pe care îl urăști și pe care eu îl port atât de ostentativ când ești aici.
Mi-e somn și n-am chef să dorm, asta e sigur. și simt în gură gustul tău. așa că mai beau niște vin.
Da, am luat-o razna. Dar nu din cauza ta, Darlin', ci pentru că așa am fost dintotdeauna. Neprelucrată. Necioplită. O adunătură de ne-uri, toate gata să mă catalogheze stă să-mi inunde degetele și tastatura. dar mă opresc. mă opresc că nenorocitu' de Winamp e pe mod shuffle și acum ascult melodia aia. Da, AIA. Știi tu care.
Așa, am schimbat-o. Ba nu, mint. Am pus-o pe repeat și nici măcar nu-mi vine să plâng.
Da, e cât se poate de nepotrivit să te trezești cu cearșafurile ude de sudoare dintr-un coșmar pe care îl credeai uitat.
Ieri am căzut din pat din cauza coșmarului și m-am lovit la tâmplă. N-am mai adormit. E păcat că mi-e milă de tine. E păcat că mi-e groază de mine. De subconștientul meu. De toate scrisorile primite de la tine, legate cu șnur verde de mohair de la bunica.
Îmi vine să strig. să trișez. să ies din joc.
dar nu pot.
Sfârșit.

Uite o melodie pe care o ascult acum:


Massive Attack & Tricky - Karma Coma.mp3
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: