luni, 20 iulie 2009

Chiar LUNI

'Mneața! [căscat]E luni dimineață, pot să mă culc la loc? De ce să mă ridic din pat? De ce să mă îmbrac? De ce să plec de acasă? De ce să las liniștea călduță a așternutului și să mă pierd în marea de asfalt și mașini? De ce să te las pe tine, diavol adorat, să dormi atât de tihnit pe perna mea? Uite, nici să dormi nu știi... Zâmbetul tot răutăcios îți e. Ești atât de frumos când ești furios, când te enervezi, când ești tulbure... Uff, chiar trebuie să plec de lângă tine? Chiar nu poți să mă mai ții o secundă la piept? Și alarma sună... Și chiar trebuie s-o opresc, să nu te trezească... Și e târziu, chiar trebuie să plec... Și mi-e somn și... unde ești?
Sunt sigură că erai lângă mine. Absența ta mă apasă, iar ochii îmi sunt umflați. Mi-am amintit. Tu ești plecat de mult. Din viața mea. Dar nu și din visele mele.
Vreau cafeaua.

Florin Chilian - Ce caut eu in viata mea (Luni)
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: