vineri, 10 iulie 2009

Liniște


Vama Veche - Vama Veche
Asculta mai multe audio Muzica

Liniște. O clipă de liniște. O mână ce se plimbă pe pielea sărată. Buzele ce sărută părul plin de nisip. Pistruii de pe nas și zâmbetul tău somnoros. Mirosul de alge și pașii noștrii ca niște riduri pe plaja încă pustie. Flăcările soarelui ce strălucesc în volanele spumoase ale mării. Dimineața din ochii tăi. Stropii ce se preling de pe frunte pe trupul bronzat. Parfumul tău puternic și proaspăt. Îmbrățișarea cu valurile care ne mângâie sărutul. Fericirea cu gust de ciocolată de pe buzele tale. Melodia coapselor tale. Atingerea de abur pe care mi-o lași pe gât și inima care îmi bate în ritmul unei idile adolescentine. Te strâng la sân și tu mă asculți. Dragostea noastră va rămâne aici, la mare, în nisipul auriu și în scoicile care mi-au zgâriat ușor spatele. Povestea noastră nu trebuie povestită, ci doar purtată de vânt, sub clarul de lună. Martori sunt stelele că toate visele noastre s-au împlinit. Timpul e leneș, iar seninul cerului alungă fâșiile de ceață de la orizontul noii zile de vară.
Aproape de mine. Aici, îmi vorbești fără cuvinte și apropii luna de pământ. Răspunzi fiecărui ticăit de ceas al inimii mele. Umerii tăi mă apără de tot ce nu e curat, frumos și blând... Ia-mă de mână și povestește-mi cum n-o să uiți niciodată cum ne-am cunoscut. Cum zâmbetul meu e cel mai frumos din lume. Cum ți-ai găsit un refugiu secret de iubire în alunița de pe șoldul meu stâng. Spune-mi cum eu sunt motivul pentru care te-ai născut. Cum adori rochiile mele și felul în care îmi port hainele fără să le calc. Citește-mă așa cum faci de obicei, așa cum doar tu poți. Doar tu știi din ce sunt plămădită.
Liniște, șhhhh...
Te iubesc...
Te iubesc...
Liniște...

Niciun comentariu: