luni, 13 iulie 2009

Tu tot mai viscol îmi ești



- Go to sleep and forget about everything.
Just wait for tomorrow.
Just sleep through the night...
Oh, for fuck's sake, stop hugging that stupid teddy bear! Teddy bears don't hug back!

- What the fuck is wrong with you? Teddy bears may not hug back, but they're never going to leave you. They won't dare to refuse your arms...

Vreau să gust toate senzațiile mâine. De la fluturi în stomac la mahmureală. Mi-e dor de parfumul de piele asudată dimineața, cu ceasuri sălbatice și sticle goale de vin... Mi-e dor de tine. Mi-e dor să umblu desculță pe străzi de mână cu tine. Mi-e dor să mă îmbăt atât de crunt încât să nu mai cred în povești. Mi-e dor să te enervezi până mă apuci de părul de la ceafă și mă săruți până mă dor buzele. Mi-e dor să stau nemișcată și să mă privești. Mi-e dor. Dar mâine n-o să-mi mai fie a mea decât pe jumătate. Cealaltă jumătate se va sparge în mii de bucăți de lumină, în timp ce ochiul va încerca să îi reducă strălucirea ca să nu orbească de fericire. Lumina mea cerșește iar rime prăbușite în promisiuni de mâini ce bat la uși arse. Cum poți să fii de mincinoasă, lumină... Ați văzut vreodată cum se rupe lumina? Ați simțit vreodată durere mai mare? Lumina mea s-a rupt de curând. Și un nimeni tăcut și tandru încearcă s-o lipească la loc cu scotch.
Ah, lumea mea va fii iar a mea mâine. Mâine te trimit la dracu'. Du-te dracu'.
Sunt obosită. Dar lucidă. Sadic de lucidă. Am un porumbel mesager cu numele tău pe el. Te sărut, du-te dracu'. Sau nu... Du-te dracu, te sărut... Nu mă pot hotărî, dar un lucru e sigur. Oricine citește rândurile acestea izvorâte din mintea piticului meu cerebral se întreabă dacă nu sunt cumva schizofrenică... Am un singur lucru de spus: tu câte voci auzi?

Niciun comentariu: