luni, 27 iulie 2009

Just enjoy the show!


Lenka - The show
Asculta mai multe audio Muzica
Just a little bit caught in the moment. Just a little bit frightened. Just being myself.
I made my stage out clean.
N-am folosit cuvintele „spune, cere, cerșește, agață-te... Mă faci fericită...”
Dar ce am? M-a cuprins iar tremurul. Iar tristețea. Mă obsedează imaginea unei bănci încadrate de două tufe de petunii albe.
„Nu e bine, nu banca mă face să mă simt așa...”
Rătăcesc de la amintire la amintire. Unde e cheia din labirint, tu să-mi spui. Obosesc stând între petunii albe, întinsă în așternutul ce împrăștie o nuanță roz pielii mele. Înghit un nod și fac o strâmbătură.
„Tu ești de vină!”
Respirația îmi e grea și un rău mai mult fizic mă face să stăpânesc o lacrimă în drumul ei spre libertate.
„Ah, m-am lămurit!”
N-am temperatură. Deci nu e ceva fizic.
„Înseamnă că sufăr, oare? Ce perspectivă!”
Cred că ar trebui să fiu mai puțin răsfățată și ciudată... 21 de ani de copilărie fericită, cu basme și eroine care salvează lumea. Sailor Moon rocks. Chiar, vreau ceai. Ceai și Sailor Moon. Și?
„Cred că o iau pe arătură. Am un moment de tristețe și ce fac? Mă uit la Sailor Moon? Hai că asta e bună! Nu mai am nimic. Făceam pe nebuna mai devreme.”
Dana se uită cu Mihai la faze funny. Vreau și eu...
„Ah, la naiba, fără lacrimogenități!
I'm a little girl cought in the moment. It's a riddle I have to solve. Dunno how, but...
Just enjoy the show!

Niciun comentariu: