vineri, 24 iulie 2009

Dragă A. din S-E,


Ce coincidență... și mie îmi e dor de tine...
Mă bucur că ți-a plăcut ce am scris pentru că tot ce am scris aici e o mică parte din mine. Sper să ne revedem curând. Viața nu are cum să ne joace o asemenea festă încât să ne aducă la un loc, să ne împrietenească și apoi să ne împartă drumul în două direcții diferite, două destine complet independente... Nu, noi ne vom revedea, ai să vezi...
Și atunci oamenii vor știi cât de mult contează să nu uiți de prietenii tăi, de oamenii pe care îi iubești, de fericirile și tristețile care ți-au îmbogățit sufletul... Nu știu dacă ai citit aceste rânduri, dar vreau să știi...
Nici eu nu te voi uita...

Alexandra

PS - O melodie care mereu mi-a amintit de tine... N-am idee de ce, dar până la urmă esența notelor muzicale este cea care contează... Și ele îmi sună a ochi frumoși, cu un pic de albastru, un pic de verde, un pic de tine:

Hello - Lionel Richie
Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

blue feeling spunea...

Departarea nu poate distruge niciodata o prietenie adevarata...mai ales cum este a voastra...:)

blue feeling spunea...

Prietenia...niciodata nu se va uita...chiar daca distanta dintre voi este mare,prietenia mereu va exista...:)

Un copil cuminte spunea...

Friendship is Love without wings. Sau așa zice Lord Byron. Ceva de genul. Eu zic ca prietenia e lucrul cel mai frumos sentiment. Mai nobil decât iubirea. Mai puternic decât duioșia. E pur. E ceva ce încerci să descrii în cuvinte și nu poți. Știu doar că aș împărți cu prietenii mei. Și suferințe, și fericire, și dezamăgiri și reușite, și clătitele cu gem de căpșuni, și vinul alb pe care îl ascund de un an sub masă...
Blue feeling, de unde știi tu ce știi?:)