marți, 14 iulie 2009

Dance me to the end of love... for real or for unreal


"Dance Me To The End Of Love" - Leonard Cohen
Asculta mai multe audio Muzica
Am visat odată... am visat că dansam la malul unui lac. Și muzica ne călăuzea sufletele, căzând luminoasă din cerul senin, făcându-ne să uităm de pași, de trupurile noastre și chiar de inimile noastre. Am dansat, și am dansat, și am dansat... Și simțeam cum timpul devine lichid și curge fără să ne atingă aripile de libertate... Da, ne-au crescut aripi de libertate și lacrimi de fericire se topeau pe obrajii tăi îmbujorați, lăsând preaplinul sufletesc să se reverse în picături de liniște peste cupa vieții tale. M-ai sărutat și toate culorile luminii ne-au învăluit în ritm de vals, făcându-ne să plutim peste întregul pământ. Am simțit gustul de lună al buzelor tale și am închis ochii... Dansăm... Și la un moment dat mă calci pe picior... Mă calci și mă doare atât de tare că încep să țip și tu îmi dai drumul mâinilor și mă întrebi ce dracu’ am de urlu ca apucata. Mă uit la tine și îți arăt piciorul, na, idiotule, vezi ce mi-ai făcut? Normal că mă doare, neîndemânaticule... Și tu începi să râzi și-mi arunci printre dinți așa îți trebuie proasto dacă închizi ochii și nu ești atentă, nu ți-am zis că nici să treci strada nu ești în stare? Lacrimile de durere se amestecă acum cu cele de frustrare și încep să țip la tine că ești un bou și că te urăsc și... Ahhhh... La naiba, era doar un vis... Dar de ce mă doare glezna?... Aa, da, am căzut de pe balustrada de la metrou azi la Eroilor. Damn, iar.

Niciun comentariu: